ANONIMNA EVALUACIJA DOSADAŠNJEG PROGRAMA EDUKACIJE
1. Da li su ciljevi edukacije jasno definisani i usklađeni sa vašim potrebama i zahtevima vaše prakse? (Ukoliko nisu, molimo obrazložite šta bi trebalo promeniti ili dodati.)
2. Da li su različiti pravci psihoanalitičke teorije adekvatno predstavljeni i uključeni u kurikulum? (Ukoliko nisu, šta smatrate da bi trebalo dopuniti?)
3. Kako biste ocenili stručnost predavača i način predavanja? Da li su vaša očekivanja ispunjena i, ukoliko nisu, šta biste savetovali da se koriguje?
4. Da li smatrate da je u programu postignut dobar balans teorijskog i praktičnog aspekta učenja? Da li lako povezujete teorijska znanja sa stvarnim kliničkim situacijama?
5. Da li je program jasno organizovan ali i dovoljno fleksibilan za prilagođavanje individualnim potrebama studenata?
6. Da li imate dovoljno pristupa mentorskoj i psihološkoj podršci tokom programa, posebno u stresnim i emocionalno zahtevnim periodima?
7. Da li ste zadovoljni sistemom komunikacije između studenata i predavača, kao i između studenata i administracije?
8. Da li osećate da ste razvili dovoljno samopouzdanja i kompetencija za rad sa klijentima nakon završenog programa?
9. Da li program podstiče studente na kritičko razmišljanje i refleksiju o sopstvenom psihoanalitičkom radu i teorijama koje su naučili?
10 . Vaše preporuke za unapređenje programa:
11. Da li biste bili zainteresovani za pohađanje III godine programa?
12. Ukoliko jeste zainteresovani, koje seminare biste želeli da pohađate? Koja znanja biste voleli da proširite i produbite?
Mesto za dodatne komentare i sugestije:
POŠALJI
Scroll Up